piątek, 6 marca 2015

Pozdrowienia z Pacanowa

Powrotów tutaj miałam już kilka, każdy okazał się fiaskiem. Myślę że, musiał nastąpić pewien przełom w moim życiu kiedy zdecyduję się prowadzić bloga na poważnie. Ostatnio pojawiło się we mnie coś co mogę określić jako instynkt macierzyński - do bloga. W wersjach roboczych blogspot'a znajduje się milion tekstów, które pisałam podczas mojej nieobecności tutaj. Dziś siedząc na plaży i pisząc kolejny do szuflady postanowiłam skończyć z tym i w końcu coś opublikować. W ostatnim czasie pisałam posty typu -  "Kilka sposób jak inaczej wykorzystać pałeczki do uszu" - po głębszym przeanalizowaniu go doszłam do wniosku who cares? Przecież jest na ten temat milion pińcet sto dziewińcet artykułów na necie... Wracając do sedna  - od ostatniego razu kiedy tu byłam oficjalnie minęło około trzech lat. Przez ten czas zdążyłam mieszkać w trzech różnych krajach, ale gdziekolwiek bym nie była zawsze pamiętałam o tym co tutaj zostawiłam. A co będzie nowego na blogu? O tym już niedługo...

29 komentarzy:

  1. Miło Cię znów widzieć :) Przeglądałam swoją listę czytelniczą kilkanaście razy od kiedy ostatnio napisałaś i usuwałam blogi, na których przestawało się cokolwiek dziać, a Twój zawsze zostawiałam w nadziei że wrócisz i się doczekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę ;) ja dzisiaj również powróciłam do blogowania ;) także nic tylko życzyć nam obu wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. wracaj nie wygłupiaj się :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Παρέχουμε ένα φάρμακο για τη θεραπεία διαφόρων προβλημάτων υγείας, με τη χρήση ενός φαρμάκου το οποίο έχει ήδη παρασχεθεί και κόκκων μπορεί να θεραπεύσει την ασθένεια εντελώς.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń
  6. Hari ini terakhir kloter 1, Kalau sampai Anda melewatkannya, Anda akan kehilangan 2 bonus senilai lebih dari 1juta

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    Obat Herbal

    OdpowiedzUsuń
  7. Really Wonderful Blog Post. Thankyou For sharing a beneficial information.FUE Hair Transplant in Dubai

    OdpowiedzUsuń
  8. MedCarthage est une polyclinique pour chirurgie générale telle que chirurgie plastique, chirurgie vasculaire, etc.
    Pour des soins capillaires, contactez clinique Equilibre en Tunisie.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń